jeudi 15 octobre 2015

Aerox wil niet op toeren komen

Hallo,

Ik ben de afgelopen week bezig geweest met het opbouwen van mn aerox bouwpakket.

Blokje loopt mooi maar zodra hij meer toeren begint te maken kakt hij in en lijkt wel of hij verzuipt en zakt terug naar stationair.

Setup:
Athena racing 70cc
Yasuni C16 (deukje in bocht)
17.5mm carb
Delta clutch
Mallosi multivar
Std filter

Afstellen van dit ding lukt niet, het afstellen van de overbrenging is nog even toekomst maar hieronder staat wat ik er op het moment in heb zitten.

Sproeier 96 100 104 en 110 geprobeerd, maakt weinig verschil
Gele drukveer
Rode trekveren, mallosi speciaal voor delta
4.5gr rollen

Ook heb ik nog een extra massadraad gemonteerd, maakte ook geen verschil.
Luchtschroef staat op 1 1/2 slag, hier heb ik ook mee gespeelt.
4 voetpakkingen gemonteerd omdat zuiger tegen kop aan sloeg (1normale en 3 alu pakkingen)
Carter is ook uit elkaar geweest, dit zou het probleem ook niet moeten zijn.
Choke-deel van carb is niet aanwezig, netjes afgedicht zodat je geen valse lucht hebt.
Alles is goed dicht, pakkingen zijn nieuw, trekt dus geen valse lucht.

Het probleem nogmaals:

Loopt mooi stationair, zodra je beetje gas geeft komt ie op toeren maar zodra je genoeg toeren hebt om weg te rijden kakt hij in. Suggesties?

Svp ook een richtlijn voor de sproeier, want 110 lijkt me erg groot voor een std filter (ontgrenst)


Aerox wil niet op toeren komen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire