jeudi 8 octobre 2015

Koplamp en dashboard verlicht verzwakt naar rem in knijpen..

Om een snelle diagnose te krijgen even een topic van mijn kant..

Betreft: Peugeot viva-city SL-4 (sportline 2006)

Status elektronisch gebied:

-Paar lampjes werken niet meer aan de rechter zijde van de kilometer tellen.. Het gaat hier om een digitale km teller van het sportline model.

Probleem:

Als ik me achterrem in knijp, verzwakt de koplamp en de verlichting van de digitale km teller gedeelte.. Onder het rijden, ook bij rustig rijden en waarschijnlijk ook bij stilstaan.

Ik merk ook dat als ik de knipperlicht gebruikt de koplamp er ook erop begint te `dansen`

Ik vraag me af wat er aan de hand kan zijn?


Koplamp en dashboard verlicht verzwakt naar rem in knijpen..

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire