mercredi 14 octobre 2015

schade gemaakt door politie

Ik zit met het volgende

Mijn scooter was inbeslag genomen doordat mijn broer er op reed maar nog boeten open had staan.
Toen is de scooter mee genomen staat overigens wel op mijn naam.

Nou heb ik de scooter vandaag opgehaald gelijk boete betaalt anders mocht ie niet mee.
Krijg ik de scooter te zien valt mij direct op dat er schade gemaakt is .
En hij was gewoon tegen een muur aangegooid niet eens op de standaard gezet.
Ik natuurlijk gelijk er wat van gezegd krijg ik te horen moet je maar een klacht indienen dmv klacht brief.....

Helpt dit wel of en waar kan ik deze klachtbrief vinden ...
Ik neem aan dat ik de politie gewoon aansprakelijk is voor de gemaakte schade ?

Wie heeft hier eerder mee te maken gehad of weet er meer van?


schade gemaakt door politie

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire