mercredi 14 octobre 2015

Vespa gaat van 40 naar 35km/u

Hallo,

Heb sinds 2weekjes een nieuwe Vespa Sprint snor.
In het begin de eerste 50km heb ik alleen maar volgas gereden (was advies van de scooterzaak omdat die anders lui zou worden)*
De varioring is er gelijk uitgehaalt.
Eerst trok de snor binnen een paar sec naar de 40km per uur.
Maar toen las ik dat het slecht voor je scooter is om alleen maar volgas te rijden ivm inrijden enz maar had de eerste 50km al volgas gereden! Dus ben rustiger gaan rijden steeds 30-35max soms heel even volgas. Maar nu is mijn probleem, de scooter gaat op volgas nog maar 35-36 en trekt echt heel langzaam op vergeleken met het begin. Er staat nu 275km op de teller.
Kan iemand mij vertellen hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen!?
Hoor het heel graag en zsm (voordat ik het blok of iets anders kapot rijd)

Groet, Jelmer


Vespa gaat van 40 naar 35km/u

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire