lundi 26 octobre 2015

Fox komt niet op toeren + veel rook

beste

Ik hoorde van mijn oom van wie de fox is dat hij soms opeens abrupt inhoud, waarop hij het gas moet loslaten en weer langzaam moet gas geven om op toeren te komen.
En inderdaad kon ik dit verhaal bevestigen na een kort blokje om.

Nu heb ik een nieuwe bougie erin gedaan + de carb schoongemaakt. De carb zag er eigenlijk wel vrij goed uit, maar ik weet ook dat het kleinste vuiltje al genoeg ellende kan veroorzaken.

Heb de carb vanbuiten schoongemaakt + alle sproeiers eruit en kanaaltjes met luchtdruk door gespoten.

stationairschroef op 2,5 slag
luchtstelschroef op 1,5 slag

=
direct uitvallen

stationairschroef op 2,5 slag
luchtstelschroef op 4 - 4,5 slag

=
blijft ie wel lopen (maar na een tijd (3-4 min)valt ie ook uit)

Als ik de benzinekraan dicht doe dan verhoogt ie in toeren, wat normaal is natuurlijk, maar voor een tijdje kan ie dan wel accelereren.

Ik dacht dan ook aan teveel benzine. aangezien ik ook de luchtstelschroef zover heb moeten uitdraaien wil ik hem stationair laten draaien.

Wat denken jullie?

Groetjes


Fox komt niet op toeren + veel rook

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire