mercredi 21 octobre 2015

Speedfight 2 houd in

Hallo,

Ik heb een sf2 met de volgende setup:

DR50 (net 200km mee gereden)
Doppler S1R krukas (ook 200km mee gereden)
Yasuni z terugloper.

Nu wil ik hem dus wat beter gaan afstellen aangezien de scooterdealer zelf er te veel voor vraagt.

Ik heb de carburateur afgesteld op de hoogste toeren en heb er een 2 maten grotere sproeier in gedaan als eerste (van 64 naar 66)

- Als de scooter koud is stottert die een klein beetje met wegrijden (choke is dan aan)
- Stotteren is weg zodra die warm is
- hij houd in bij 0 - 20 en 30 - 40 bij volgas is dit minimaal maar nog steeds houd die wel in. als je minder als vol gas geeft duurt het een uur voordat je voorbij het punt van 30 - 40 km/h bent.
- ik hoor hem geen overtoeren maken
- std drukveer en trekveren. 5.0 gr rollen (ook std volgensmij) en sproeier 66 in een 12mm gurtner carb.

Nu had ik gelezen in de FAQ dat ik malossi rode trekveren nodig heb en malossi witte drukveer. Maar komt het inhouden (ook tijdens vol gas) door slechte druk en trekveren en rollen of door de carburateur?

Ook hoop ik dat iemand me nog tips kan geven over wat ik moet doen. Wilde een rollenset kopen van Polini (medium) 4,5 g / 5,0 / 5,5 / 6,0 G rollen. en malossi rode trekveren en witte drukveer malossi voor het afstellen. of moet ik dus toch bij de carburateur zijn eerst?


Speedfight 2 houd in

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire