jeudi 8 octobre 2015

CDI doorzagen Kokusan (Piaggio)

Beste lezer,

Heb laatst een CDI van een vriend van me overgenomen en wilde deze ontgrenzen (zodat ik altijd nog terug naar brom CDI kon).

Ik ben nu deze CDI aan het doorzagen (met de tutorial erbij) echter heb ik het idee dat ik het metalen plaatje al had moeten tegenkomen.

Het gaat hierbij om een Kokusan CDI (AC26) zie plaatje (dus van een snorscooter geweest). Ik begon dus met zoeken en zag dat de Ducati met bruine stekker niet te ontgrenzen is. Nu zit er een bruine stip op deze CDI, geldt hiervoor hetzelfde?

Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg rldjya.jpg‎ (44,7 KB)
Bestandstype: jpg 30mna5e.jpg‎ (35,2 KB)
Bestandstype: jpg 162idf.jpg‎ (50,1 KB)


CDI doorzagen Kokusan (Piaggio)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire