dimanche 18 octobre 2015

Puch/piaggio zip

Helaas zijn alle projecten weg, maar dat houd me niet tegen om een nieuwe te beginnen!

Waar ik me mee bezig ga houden is een zip type 3, hieronder even een lijstje met wat ik van plan ben te doen:

Zip type 3 frame
Zip sp98/fastrider voorkap en binnenkappen
Zip 2000 buddy
Zip 2000 achterkap
Zip sp2000 vleugel
Zip 2000 voorvork
Zip 2000 stuur
Zip type 3 velgen
Zip 2000 AC blok

De setup van het blokje wordt voorlopig:
Dr70 tuned
21mm dellortho
Yasuni c16
Verder standaard

Gewoon een simpele maar toch redelijk snelle setup dus.

Maar hierbij laat ik het natuurlijk niet want intussen wordt er verder gespaard voor een 180cc hexagon blok, waar later (veel later) een dikke setup op komt, ik zelf heb de fabrizi 210cc in gedachten alleen is deze bijna nergens te verkrijgen.


De kappenset moet natuurlijk wel een mooie en opvallende kleur krijgen, ik twijfel nog heel erg tussen midnight purple (van de skyline r34 ja) met gouden velgen, of gold-chrome (laten) wrappen met witte of zwarte velgen.

Qua verlichting wil ik achter smoke knipperlichten en die ombouwen als normaal achterlicht met rode leds alsmede het achterlicht glaasje smoken die in de so vleugel zit, voorin komt dan xenon of geel/goud licht met uiteraard gesmoked glas. (Voor zover mogelijk)

Het frame wil ik ook goud of paars spuiten, of misschien zelfs verchromen/vergulden ook al ben ik bang voor het prijskaartje hier van haha en als ik dan toch bezig ben zullen de velgen ook wel verguld of verchroomd worden.

Foto's komen later deze week!


Puch/piaggio zip

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire