mercredi 7 octobre 2015

Aprillia SR50 lekt benzine

Beste mede SF'ers,

Ik zit even met een probleempje.
Ik heb laatst mijn koppeling en een lekke achterband vervangen op mijn Aprillia SR50 LC Mina hor.
Toen ik hiermee klaar was wou ik hem starten om de koppeling te testen.
Ik probeerde de scooter eerst elektrisch te starten, geen effect, hij sloeg niet aan. Dus ik begin te kicken en ik voel spetters op mijn voet. Dus ik kijk naar beneden, ligt heel de voortuin vol met benzine :nosmile:.

Nou goed, ik de dreft en de tuinslang uit de kast gehaald en het zooitje opgeruimd. Vervolgens een tijltje er onder gezet, en weer geprobeerd te starten met kick. Het volgende valt mij op; de scooter lekt (veel) benzine uit luchtfilter.... Ik wist niet eens dat dit kon... Maar goed, het rare aan het verhaal is dus dat ik daar niet eens mee bezig ben geweest. Ik heb alleen mijn carter, uitlaat en achterwiel aangeraakt.

Wat is er precies mis en hoe kan ik het verhelpen?

Mvg,


Aprillia SR50 lekt benzine

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire