vendredi 9 octobre 2015

Cilinder is denk ik vastgelopen

Hallo,

Ik had mijn aerox naar de dealer gebracht nadat hij niet meer wou starten. Voor ik hem naar de dealer bracht, had ik de carbu en luchtfilter uitgekuist, maar dat hielp niet.
Dus hij heeft nieuw bougie gestoken, aantal slangen vervangen en dat is het. (kostte me 90 euro :nosmile:)

Ik reed juist naar huis van de dealer en na 2 km rijden viel hij uit, dat gebeurde op zijn topsnelheid. Op de topsnelheid begon de cilinder suuper veeel lawaai te maken en viel uit.
Nu zit de kickstarter ook vast, dus ik ben bang dat ik een vastloper heb?

Wat moet ik nu doen?
Cilinder en zuiger vervangen?
Of nog andere dingen waar ik op moet letten?

En welke cilinder raden jullie me aan?(liefst niet te duur, heb al net 90 euro uitgegeven en nu wil ik het zelf vervangen om de kosten van de dealer te besparen).

Gr


Cilinder is denk ik vastgelopen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire