vendredi 23 octobre 2015

benzhou 4takt lpg scooter

Hallo forum leden

Gisteren in het bezit gekomen van een Benzhou QT10 bifuel met 700 km op de teller .
Nu wil ik graag weten hebben er hier al meer mensen ervaring mee met deze of andere scooters op LPG .
Waarom ,omdat hij best lekker rijdt op LPG alleen moet hij natuurlijk harder gaan rijden dan de 45 p\u die hij nu doet .
Ik ben natuurlijk al bezig geweest maar het wil nog niet lukken ,zeker omdat dit weer heel wat anders is qua afstelling gas\lucht.
Dit luistert heel erg nauw heb ik vandaag wel gemerkt ,een kwartslag meer lpg is eigenlijk al te veel want dan smoort hij gelijk ,dan blijkt het lpg\lucht mengsel al te rijk te zijn .
Maar wat ik dus voor elkaar wil krijgen is om meer lucht door de luchtfilterbuis te laten stromen om een goed mengsel te krijgen bij meer lpg toevoer waardoor hij dus een hogere snelheid zou moeten krijgen.

de scooter zelf heeft totaal geen begrenzers meer .

hopende dat er meer mensen zijn met een LPG 4takt en mij wijzer kunnen maken dan ik al ben .

gr John

Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Nr.23 QT-10 (1).jpg‎ (56,4 KB)
Bestandstype: jpg qt10-2.jpg‎ (49,1 KB)
Bestandstype: jpg qt10-tank.jpg‎ (50,2 KB)


benzhou 4takt lpg scooter

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire