samedi 3 octobre 2015

Aerox trekkracht veel te weinig wanneer warm?

Hallo, ik heb even een vraagje..

Wat mij opvalt is dat als ik een stuk volgas heb gereden mijn trekkracht echt weinig is, als ik hem net start en van huis weg rijd dan krijg ik hem super makkelijk op het achterwiel, 5 minuten heb ik dan ongeveer gereden..

Dan ga ik naar een stuk die lekker lang door gaat dus daar trek ik volgas open..

na een seconden of 30-40 volgas te hebben gereden en ik wil hem daarna op het achterwiel trekken dan lukt dat helemaal niet meer, met geen enkele mogelijkheid..

Normaal heeft hij al dat vermogen vanaf 0kmh tot 25 kmh en gaat die er echt als een speer vandoor en verneem je hem al licht een hopje maken zonder aan het stuur te trekken, maar naar een klein poosje volgas te hebben gereden is dat vermogen er niet echt meer..

Hij trekt nog wel hard, maar vind het raar dat ik dan op eens zoveel vermogen mis..

Ik zal even de set up hier onder vernoemen :

Barikit racing alu 70cc
21mm dellortho ( sproeier 95 )
Yasuni c16
polini vario met 3,7 grams rollen
standaard koppeling met malossi witte drukveer en rode trekveren

Iemand die me tips kan geven?


Aerox trekkracht veel te weinig wanneer warm?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire