jeudi 1 octobre 2015

as/bout van middenstandaard verwijderen

Het betreft een Pio Fly 4T

Weet iemand een tip of manier om de bout of as te verwijderen uit de bus. Die van mij zit muur en muur vast. De moer ging er wel vanaf maar de bout draaide ik finaal aan gort en deze brak zo af. Ik heb dus nu een probleem.

Ik heb flink gezocht maar kan er niets over vinden, het zal toch niet zo zijn dat ik de enige ben die dit overkomt.

Het gat van de standaard was ovaal geworden en de bout half ingesleten aan de linke kant. Scooter stond dus flink scheef.

Ik ben met uitboren begonnen maar dat is bijna ondoenlijk. Ik zit er aan beide kanten ca 1,5 cm in maar er zit nog steeds geen beweging in. Wel is er een olie lekkage ontstaan tussen de karter helften, zou maar zo van het tikken kunnen komen.

Is er iemand die weet of ik hier wat van buitenaf aan kan doen zonder het blok te splitsen?

Iedere hulp welkom.


as/bout van middenstandaard verwijderen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire