mardi 6 octobre 2015

GY6 carburateur lekt

Beste scooterfreaks,

Ikzelf ben al een hele tijd uit de scooter branche geweest.
Echter heeft mijn vriendin pas besloten om een chinees scootertje te halen een ZNEN ofiets dergelijks. In ieder geval met een GY6 blokje eronder.

We hebben samen het scootertje opgehaald, ik heb hem helemaal opgeknapt en ze heeft er een goeie 4 weken met plezier op rondgereden.

Afgelopen week stopte het scootertje er ineens mee. Luchtfilter zat los. Luchtfilter er GOED op gemonteerd en hij startte en reed weer perfect, dacht ik. Echter na een klein testrondje begon de scooter uit het luchtfilter te lekken. Ik weet me op dit moment even geen raad meer, het lekken komt uit de carburateur aan de luchtinlaat zijde.

Het membraan in de carburateur zelf is nog goed en heb bij het opknappen van de scooter alles nagelopen. Ook meteen de vlotter gecontroleerd en de dergelijke en dit was allemaal nog goed.

Wat trouwens ook opviel is dat wanneer de scooter over een drempel ging hij neigt om een seconde weg te vallen.

Het betreft een standaard gy6 blokje, alles is standaard volgens de fabrieks normen.

Wie o wie kan mij helpen?

alvast bedankt.


GY6 carburateur lekt

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire