lundi 5 octobre 2015

startprobleem, wie kan mij helpen?!

Hallo,

Ik ben in het bezit van een aprilia sr met piaggio blok.
Geen ditech dus. Mn scooter start steeds niet na een middag/avond stil staan. Ik haal dan carb los en alles schoon en dan start die weer. Ik heb al heel wat nieuwe spullen gekocht en erop gezet. Pakkingen, vsnaar, bougie,bougiedop ,inlaatspruitstuk, slang naar luchtfilterhuis. Hij is in iedergeval lucht dicht. Nou zie ik aan de bougiekleur dat die verzuipt (zwart) dat zou betekenen dat ik een kleinere sproeier moet. Heeft dit met mijn startprobleem te maken? Welke maat sproeier is rieel? Setup: 50cc piagio blok, varioring eruit, 17,5 dellorto,cito +, veertjes weet ik niet? Wie kan mij helpen? Heb nu sproeier 76


startprobleem, wie kan mij helpen?!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire