lundi 24 août 2015

70cc topsnelheid erg laag

Hallo mensen, ik heb een vraagje.

Ik zal eens mijn set up noemen :

Minarelli Horizontaal ( Aerox blok )

70cc Barikit Racing
21mm dellortho ( sproeier 95 )
Yasuni c20
Polini vario met 3,6 grams rollen
Malossi koppeling met standaard poelie en malossi rode drukveer en malossi gele trekveertjes.
standaard ontsteking.

Nou als volgt, ik was benieuwd hoeveel kmh hij rijd op top, dus dat ging ik meten en toen kwam er 75GPS uit:'(

trekt hard op, komt dan ongeveer bij 25kmh in de hoge toeren door de knik in de spiebaan en krijgt pas weer vat bij ongeveer 35-40 en gaat dan hard door naar de 60-65 en zen toeren dalen dan tot de 75.

Wat kan dit zijn? ik dacht hem eindelijk goed te hebben maar scheinbaar niet?:nosmile:


70cc topsnelheid erg laag

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire