vendredi 21 août 2015

speedfight 2 snor start zeer slecht maar loopt goed

hallo,

ik heb hier een speedfight 2 snor staan waar ik al een paar weken mee aan het rommele ben.
Ben de scooter voor iemand aan het maken.

Klacht: scooter start s morgens heel slecht (30 sec tot 60 sec doorstarten)

nou heb ik gekeken en de scooter vonkt die 30 tot 60 sec gewoon niet daarna begint hij ineens te vonken en loopt de scooter super goed.

Ik heb de cdi, bobine, bougie bougie kabel en dop al vernieuwd na dit gedaan te hebben werd het een week beter en na een week bleef het probleem terug komen.

mijn vraag is waar zal het probleem nog kunnen zitten ontsteking? contactslot? Kabelboom?

en heeft hier iemand anders al ooit mee te maken gehad?

Met vriendelijke groet Teun van Sambeek


speedfight 2 snor start zeer slecht maar loopt goed

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire