mercredi 26 août 2015

Nieuwe DR70 op aerox afstellen.

Hallo allemaal :cheer:

Ik had even een vraagje over het afstel werk op mijn nieuwe DR70 cilinder. Momenteel rij ik met een standaard 50 cc minarelli horizontaal op me aerox maar ik wil even wat meer power dus ik heb een dr70 besteld. Ik heb zelf alleen geen idee wat voor een setup bij een dr70 hoort dus ik hoopte dat jullie mij misschien raad konden geven hoe ik mijn setup kan aanvullen. Het gaat hier vooral om de rollen en veren.

Setup:

Cilinder: DR70

Uitlaat: Gianelli shot

Vario: polini hi speed

Rollen: .....? (momenteel 5 gram van de 50 cc nog)

Trekveren: .....? (momenteel de veren die in de polini vario set zaten)

Drukveren: .....? (momenteel de veren die in de polini vario set zaten)

Carb: 17,5

Hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat ik dus als beste kan gebruiken als rollen en als trek en drukveren :)

gr Sylvian,


Nieuwe DR70 op aerox afstellen.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire