dimanche 30 août 2015

vespa s50 4v malossi multivar afstelling

hi
ik had mijn een malossi multivar op mijn vespa 4v gezet met 8gram rollen zoals op rev70 stond vermeld. Ook had ik gelijk de meegeleverde witte drukveer erop gezet en de sproeier van maat 72 naar 76. Nu was dus het probleem dat dat die niet zo lekker meer reed en dus weer sproeier 72 erin gezet.
hij trok niet meer boven de 30 uit en stoterde de hele tijd.
dus weer sproeier 76 erin en het probleem dat die niet boven de 30 trok was er nog steeds. daarna ook de witte drukveer er weer uitgehaald. het deed het ietsjes beter maar het probleem was er nog steeds dus had ik de meegelverde rollen erin gezet van 6,1 gram met sproeier 76. hij trekt goed op en het probleem is verholpen maar maakt wel overtoeren. dus mijn vraag is welke rollen zouder er ongeveer in moeten dat ik dus een richtlijn heb. de 8 gram rollen waren trouwens wel van stage 6 ik weet niet of dit uitmaakt.

alvast bedankt!


vespa s50 4v malossi multivar afstelling

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire