mercredi 26 août 2015

Morini langzaam optrekken warm

Hallo,

Ik heb een suzuki Zillion LC morini blok.

Als deze koud is trekt deze heel snel op en rijdt deze echt perfect maar na een tijdje te rijden is de kracht eruit zo lijkt het. Stop ik dan met rijden en zet ik de scooter 5 min later weer aan dan is de kracht weer terug tot na ongeveer 5 a 10 minuten rijden.

Gaat voor mijn gevoel van een snelle aerox naar een vespa qua optrekken echt heel vervelend. (slechte vergelijking weet ik)

Iemand een idee hoe ik ervoor zorg dat de suzuki lekker fel blijft?

Ik heb hem laten afstellen door de scooterboer en toen zat er 68 sproeier in. Ik heb zelf 66 erin gedaan en nu is ie nog feller koud maar nog steeds niet als ie warm is.

afstelling:
sproeier 66
4 gram rollen
drukveer geel
trekveer geel
Tecnigas Next R (Zonder prop)
50cc standaard Barikit
17.5 carburateur

Topsnelheid 68 / 70 op de teller.

danku alvast :w


Morini langzaam optrekken warm

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire