samedi 29 août 2015

Piaggio lang blok revisie

Heb al wat gegoogled en gezocht op het forum, maar ik kan niet zo 123 een mooie how-to vinden voor een revisie van een piaggio blok.

Deze link is helaas ook dood.
http://ift.tt/1i9JtH6

Heb tot nu toe geen enkele keer met een piaggio blok gewerkt en het vervangen van de krukas en lagers mag dan ook geen probleem zijn. De rest komt ook wel goed.

Maar het waterpomp gedeelte is voor mij onbekend van piaggio (ben minarelli gewend).

Ik heb het blok gekocht terwijl deze al gesplitst en alles gedemonteerd was. Dus ik heb niet tijdens het splitsen gezien wat de exacte volgorde is van de waterpomp.

Iemand die mij op weg kan helpen? Want het zou zonde zijn als ik het blok weer moet splitsen, omdat er iets fout is gegaan bij het monteren van de waterpomp.

Het is mij dan ook een raadsel wat er precies allemaal in het waterpomp stuk dat in het carter valt precies moet komen. Alleen het schoeprad?


Piaggio lang blok revisie

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire