mercredi 26 août 2015

Welke uitlaat is dit

Beste forumleden.

Ik heb een Honda wallaroo waarmee ik en een kameraad meedoen aan brommercrossen in België.
Van een overgenomen projectje hebben we de volgende uitlaat bijgekregen (zie foto)

Volgens de verkoper is het een FJT uitlaat (of zoiets, ik ben de correcte benaming kwijt) en als ik mij niet vergis zijn dat replica's van de C16 en C20?

Kan er iemand aan de foto zien welke uitlaat het exact is? een C16 of daarop lijkend zou mooi zijn maar een C20 is te hoogtoerig denk ik) Zou deze geschikt zijn om goed te presteren op een 50cc minarelli horizontaal 50cc MHR of 50cc Athena race (zelfde als Stage 6 alsk mij niet vergis)?
Aan de maten en het volume van de uitlaat te zien vrees ik dat deze net dat tikkeltje te hoogtoerig zal zijn maar het is al even geleden dat ik nog brommersprints reed (bijna 10 jaar) en dat was met puchs zonder vario en volledig anders qua uitlaatberekeningen etc.

bedankt voor de info
Groeten
Dennis

Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg JFT resized.jpg‎ (107,4 KB)


Welke uitlaat is dit

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire