vendredi 28 août 2015

Cilinder verschil

Hallo Forumers,

Ik heb even een voor jullie simpele vraag betreft cilinders.
Wat is nou precies het verschil tussen een DR 70cc en Malossi Sport 70cc op het merk na dan. Er wordt mij verteld dat de Sport dubbele zuigerveren heeft ten opzichte van de DR. (Heeft de DR dat dan niet ?)

De scooterzaak waar ik mijn scooter heb gekocht en ook altijd kom voor het onderhoud raad mijn een Sport aan omdat die beter zou zijn en vanwege de dubbele zuigerveren. Maar op merk en prijs na(internet) zie ik niet echt verschil..
Vandaar mijn vraag, wat is nou precies het verschil volgens jullie?

En zijn er verder nog andere vergelijkbare cilinders(Dus in de richting van DR en de Sport) die ik zou kunnen laten monteren op mijn Piaggio Zip 2T AC??? Met een Sito Plus lang model en volledig ontgrensd, verder helemaal standaard motorisch betreft.


MVG Ronny:+


Cilinder verschil

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire