mercredi 19 août 2015

raar probleem

Beste mensen ,

Ik heb een peugeot vivacity uit 2005
Hij is helemaal standaard en ontgrenst.
Hij rijd met meewind 80 en tegenwind 75 70.
Toen ik me varioplaat eruit haalde zag ik dat de vario groeven had op de poulie dus ben ik naar de dealer gegaan om een nieuwe . Hij gaf me een SuperTec Vario , ik wilde eigenlijk een polini hi speed halen maar voor standaard setup dacht ik dat dat geen kwaad kon dus ik die vario erop gegooit en een malossi gele drukveer erin gegooit (er zaten ook malossi rode trekveren in maar dat zorge niet voor problemen dus heb ze erin gelaten).

Nadat ik de supertec vario erin had gedaan met 8 grams rollen reed me scooter nog maar 55 - 60??
Daarna had ik me oude rollen erin gedaan en het resultaat bleef hetzelfde. Toen ik me oude vario erin deed reed hij weer normaal .

Weet iemand hoe dit komt?

Ik heb trouwens ook een vervelend dipje tussen de 40-50 km per uur.

Alvast bedankt


raar probleem

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire