mercredi 19 août 2015

Scooter houd erg in

Hallo mensen, ik heb even weer een vraagje.

Mijn scooter houd erg in.. Ik vernoem wel even de set up.

Barikit 70cc racing
17,5 dellortho ( sproeier 92 en bougie grijs. )
Yasuni c20
Doppler vario (rolletjes weet ik niet hoeveel gram)
Malossi koppeling gele druk en treveertjes. ( Standaard poelie )
Doppler krukas
Standaard ontsteking

Nou het probleem :

Mijn scooter trekt onwijs langzaam in het begin, en eenmaal ongeveer bij de 20 trekt hij wel redelijk hard door tot de 30-35Kmh.

Daarna zakt hij gigantisch in toeren en maakt geen snelheid meer.

Kan dit liggen aan een te kleine sproeier?

Alvast bedankt!

Edit :

Wat ik al heb geprobeerd :

Witte drukveer
Gele drukveer
Rode drukveer

Totaal geen verschil gemaakt, dus heb gewoon geel gemonteerd.

C20 zit er sinds gister onder, met de Yasuni R trok hij moeiteloos door en hard naar de top.

Scooter start gewoon in 1 trap als hij koud is! Loopt alleen niet stationair, stationair schroef staat helemaal naar binnen :l


Scooter houd erg in

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire