jeudi 27 août 2015

standaard uitlaat op Athena racing

beste mede beuners,

zoals de titel luid,

zal een athena racing 70cc netjes lopen op een standaard ontgrensde uitlaat op minarelli verticaal?

ik hoef echt niet het maximale is gewoon voor opstraat.

mijn wensen: de toeren in flink bedwang houden en fastsoenlijk laagtoerig rijden met wat lekker trekkracht.
en in het weekend mijn Top performances Nardo uitlaat er op en dan knallen

mijn setup is:
Athena 50cc Vlinderpoort (Word Athena Racing 70cc
Rito Vollewangen Krukas
19mm Dellorto
Standaard ontgrensde uitlaat/ Top Performances Nardo
Malossi MHR Overange vario
Top Performances TPR Poulies
Polini Speedclutch 3G
Minarelli Horizontaal Vertanding

loopt nu lekker met niet veel toeren en dat wil ik ook zo houden met de Athena racing 70 maar met mogelijkheid om dus in het weekend te gaan knallen

die athena draait normaal graag in de range van 11500 12500

zal het gaan denken jullie?


standaard uitlaat op Athena racing

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire