mardi 25 août 2015

nieuw snor blok vragen

Hallo gasten ik ben nieuw op dit forum ik zal mij even voorstellen ik ben Dennis woon in het Westland en ik rij een tomos, nu heb ik een paar vragen omtrent mijn cross/eigenterrein scooter

Ik had een zip 2000 (zonder kenteken ) om gewoon op mijn terrein een beetje rond te crossen maar daarvan is het blok vast gelopen.

Een vriend was mij nog geld verschuldigd en dit kon hij mij niet terug betalen, wel had hij nog een zo goed als nieuw snor blok (100 km mee gereden ) afkomstig van een project van een zip snor.

nu heb ik zelf niet heel veel verstand van scooters ik weet de basis meer niet, ik wil er niet al te veel geld in steken omdat het puur voor de fun is om rond te rijden maar ik heb dus dat blok alleen nu wil ik alle begrenzers er uit halen om het blok zo snel/hard mogenlijk te laten lopen.
nu zijn mijn vragen

Na hoeveel km is het verstandig om de vario ring eruit te halen of kan dit gelijk al ?

na hoeveel km is het verstandig om ducatie gele steker te monteren of kan dit gelijk al (volgends mij was dit de snelste cdi correct me if im wrong)

zijn er nog andere begrenzers waar ik winst uit zou kunnen halen ? toevallig weet ik dat een andere uitlaat of ontgrenzen geen zin heeft op een 4 Tackt blok

mvg Dennis


nieuw snor blok vragen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire