dimanche 23 août 2015

Zip 4 takt rijdt ineens 5 km trager

Beste scooterfreaks,

Ik heb 2 jaar terug een nieuwe zip 4takt blauw kenteken gekocht en er altijd met veel plezier 70 mee gereden. Wegens oom agent nu weer standaard afgesteld en bijna een half jaar 38 gereden. Maakt niet uit hoe het weer was, hij reed altijd minimaal 38. Nu ineens sinds afgelopen week heeft hij er moeite mee. Hij gaat nu nog maar tussen de 30 en 35 zonder dat ik er iets aan veranderd heb. Er is dus is versleten O.I.D. in de afgelopen 100 km en ik heb al heel veel vervangen schoongemaakt etc.

hier ff een lijstje.

Nieuwe ORIGINELE V-snaar
Nieuwe ORIGINELE rolletjes 10 gram
Nieuwe ORIGINELE drukveer
Luchtfilter grondig schoongemaakt
Kleppen gesteld
Vario grondig gecheckt
Sproeier vernieuwd (originele maatje 75)
Andere koppeling geprobeerd
En nog wel meer waar ik even niet zo snel op kom.

Mijn vraag aan jullie is dus nu wat kan er gebeurd zijn wat ik zou moeten vervangen. Staat nu 13.500 op de teller en hij is pas 2 jaar oud. De bedoeling is dat ik niks verander aan de afstelling maar puur het kapotte/verzwakte onderdeel te pakken krijg.

Normaal krijg ik alles zelf opgelost, maar heb zelfs een scooterzaak er naar laten kijken, maar die zaten na 3 uur nog met de handen in de haren en hebben me teleurgesteld naar huis gestuurd.

HELP AUB:confused:


Zip 4 takt rijdt ineens 5 km trager

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire