mardi 18 août 2015

Puch zip trekt de eerste 10km langzaam op

Hoi scooterfreaks!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende.

Ik heb een Puch Zip type 3 25km (snor)
Ik heb de zip vorig jaar gekocht en was toen opgevoerd.(reed 59 km op de teller)
Nu ben ik bezig hem weer standaard te maken. (rijd nu 33 a 34km op de teller)

Ik heb het volgende gedaan:

-Sito plus lang model de standaard prop er weer gelast
- Varioring erin gedaan
- 8 gram rollen
- Sproeier 76 (standaard is 75???)

Nu vraag ik jullie hulp om het volgende,

1: mijn bougie is koffiebruin en het porselein gedeelte is zwart, is dit normaal? Ik zie namelijk voorbeelden dat beide koffiebruin horen te zijn.

2: de zip trekt de eerste 10 a 15km langzaam op en daarna heb ik niks te klagen. Waar zou dit aan kunnen liggen?

Mocht iemand mij kunnen helpen dan zou ik hier enorm dankbaar voor zijn gezien ik helemaal gek op me zipje ben.

Met vriendelijke groet,

Ricky


Puch zip trekt de eerste 10km langzaam op

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire