jeudi 27 août 2015

Aerox Problemen Elektrek Geen Kabelboom!!

Mensen ik hoop dst jullie me kunnen helpen. Krijg me scooter maar niet aan de praat. Ik wou graag van jullie weten welke draden ik precies waarop moet verbinden. Ik heb helemaal geen kabelboom erop. Ook nog geen killswitch op ht moment.

Ik weet dat het mogelijk is om j scooter te starten met alleen je ontsteking, cdi, bobine. Nu heb ik de volgende draden.

Uit me cdi: nieuwe type volgens mij, heb ik deze draden lopen: 1. 2x een Blauw/wit draad samengebonden in 1
2.Oranje
3.Bruin
4.2x een zwarte die samengebonden zijn in 1

Nu zou ik graag willen weten welke van deze waar op de bobine moeten. En welke van deze op me ontsteking moeten.

Uit me ontsteking komen deze draden:
1. Blauw/wit
2. Wit
3. Rood/wit
4. Rood/geel

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want ben al heel lang aan het prutsen. Krijg het niet voor elkaar om de fotos te plaatsen. Bij voorbaat dank.


Aerox Problemen Elektrek Geen Kabelboom!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire