vendredi 28 août 2015

Klopt deze boete? & vraagje over inbeslagname.

Boete bedraagt €214,- omdat mijn scooter gecorrigeerd 63 km/h liep.

Ben op de rollerbank geweest en ze zeiden dat de scooter onder de 55 km/h goed was.
Op internet kwam ik de " rollerbank o meter " tegen, daaruit bleek dat ik minder dan 15 km/h te hard heb gereden wat dus €60,- boete zou moeten zijn.

Als het daadwerkelijk €214,- is dan wordt die ook betaald, is immers mijn eigen schuld, maar als het boetebedrag niet klopt betaal ik toch graag even wat minder..

Ook las ik dat als je 3x wordt gecontroleerd en je scooter loopt meer dan 15 km/h te harddat je scooter dan in beslag genomen wordt. Nu heb ik dat 1x gehad met mijn oude Gilera runner die nu verkocht is, en nu 1x met mijn Aprilia sr 50.
Bedoelen ze dan als het 3x met dezelfde scooter is dat hij dan in beslag genomen wordt of gewoon als je 3x gepakt wordt en dat dan, in mijn situatie, mijn Aprilia sr in beslag genomen wordt?


Klopt deze boete? & vraagje over inbeslagname.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire