mardi 25 août 2015

Speedfight 3 trekt niet meer

Hoi SF's,
Jullie zijn mijn beste vrienden op dit soort momenten.
Dus Ik hoop dat jullie mij nu ook kunnen helpen.

Ik heb een Speedfight 3 LC 2-takt. 50cc, varioplaat eruit. Sito uitlaat erop. (Normale topsnelheid = 73+-)
Ik heb sinds kort een trek probleem. De scooter trekt heel raar op. Rolletjes laten vervangen, en het probleem was weg.
Alleen is mijn probleem nu pas echt een feestje. Het probleem is namelijk terug, en nog wat erger.
Op een berg waar ik normaal 60-70 kon halen, ging ik vandaag maar liefst 40 hele kilometers per uur.
Op een ander stuk waar ik normaal met 2 personen 50-60 haal, ging ik wel een hele 30 kilometer per uur. Ik heb het idee, dat er ergens vermogen verloren gaat. Zo voelt het namelijk, alsof de scooter niet durft om meer toeren te maken. Ik hoop dat iemand van jullie dit probleem herkent, en mij kan helpen.

Alvast bedankt.


Speedfight 3 trekt niet meer

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire