lundi 20 juillet 2015

Afstellen honda wallaroo lukt niet goed.

Hallo, ik heb sinds kort een honda wallaroo gekocht, die deels nog opgeknapt moet worden. Nu probeer ik hem af te stellen maar krijg m maar niet goed stationair deaaiend zonder de shoke te hoeven gebruiken. Ik zal hieronder even mijn setup vermelden, en hopelijk kan iemsand mij verder helpen.

70cc airsal cilinder
gianelli shot uitlaat
17,5mm carb, met polini spruitstuk en openlucht filter
Sproeier 102
polini speed control vario
koppeling (ondbekend) met rode drukveer en blauwe trekveertjes.

Ik krijg hem alleen met de shoke gestart, als ik dan gas geef gaat hij te hoog stationair lopen, en als ik dan vervolgens niks doe, valt ie uiteindelijk uit als ik de shoke niet meer gebruik.

En dacht toch dat sproeier 102 wel een eind in de goede richting moet zitten...


Afstellen honda wallaroo lukt niet goed.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire