mardi 21 juillet 2015

Scooter stottert bij volgas [Video]

Ik heb dus pas een 50cc blokje in elkaar gestoken om te gaan werken en geen last te hebben van de politie. Maar om één of andere reden wilt het blokje gewoon niet normaal lopen.. Stationair doet hij het uitstekend, blijft gewoon op hetzelfde toerental lopen en valt niet uit, maar als ik gas begin te geven stottert hij een beetje en komt hij moeilijk vooruit. Als ik dan wat snelheid heb en half gas geef kan ik 10-20 km/u rijden, wanneer ik vol gas geef begint hij te stotteren zoals u in de video kunt zien. Wie kan mij zeggen wat het probleem is en hoe ik dit kan verhelpen?

Video:

https://www.youtube.com/watch?v=PJqN9VikJkc

Setup:

- Motoforce 50cc Cilinder
- Standaard krukas
- Standaard ontsteking
- Dellorto 17,5 LS Carburateur (sproeier 90, zat er standaard in.)
- Standaard minarelli koppeling en vario (drukveer standaard, rollen moet ik nakijken moest dit belangrijk zijn.)
- Malossi uitlaat (welk weet ik niet precies, weet wel dat hij voor 70cc bedoeld is maar dit kan geen kwaad op een 50cc cilinder, toch? Moest iemand het exact model van deze uitlaat weten dan zou ik dit graag ook willen weten.)

Het gaat hier om een MBK Booster Spirit voor 2004

Alvast bedankt :)


Scooter stottert bij volgas [Video]

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire