vendredi 31 juillet 2015

peugeot sc 50 1983 model probleempje

hallo,
ik gister een peugeot sc50 opgehaald, ding zou niet meer rijden doordat cilinder kapot zou zijn, nu had ik hem binnen de 5min rijdend gekregen alleen nu stuit ik op een probleem die ik niet snap, wie o wie kan mij eens helpen??????

de brommer start in 1x, trekt dan snel op maar zodra deze 30 rijd gaat hij met een slakkengang naar de 35 en blijft dan met een kabaal zohard rijden??? dat kabaal komt niet door de uitlaat of dergelijk maar meer door toeren ofzo, ik heb de vario gelost alles schoongemaakt , rollen zijn oke...... bougie is nieuw en de benzine is ook goed, verder heb ik het luchtfilter nagekeken en schoongemaakt ook de carb is schoon dus sta nu even met handen in het haar.
Dit gaat om een echte 45km scooter dus geen snor.

alvast bedankt en hoop op snelle reactie, nu staat hij daar zo stil:o


peugeot sc 50 1983 model probleempje

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire