samedi 25 juillet 2015

informatieve youtube reeks scooter revisie

Beste Scooter-Freaks,

op mijn favoriete HOW TO site, Youtube, vond ik een informatieve film-reeks.

In 41 afleveringen wordt een oude scooter volledig uit elkaar gehaald.
Het motorblok gereviseerd en nog enkele nuttige zaken getoont en gecontroleerd.

Er wordt geen gebruik gemaakt van speciaal gereedschap maar met behulp van normale schroevendraaiers en een goede doppenset.

Er is geen noemenswaardig geluid bij noch wordt er voor mij verstaanbaar gesproken.

Toch zeer informatief en leerrijk, je moet er wel even voor gaan zitten.
Als ik me goed herinner zijn de twee eerste afleveringen ongeveer een half uur maar verder zijn er ook afleveringen van enkele minuten tot zelfs enkele seconden.

Wil je deze reeks eens bekijken, ga dan naar www.youtube.com en type in het zoekvenster "scooter repair/detailed presentation x/41".

de x in de zoekterm staat voor de aflevering die je wilt bekijken.

Hieronder zal ik een linkje plaatsen naar de eerste aflevering.

Laat me eens weten of je deze reeks bevallen is.

https://www.youtube.com/watch?v=zthiP70JQLU


informatieve youtube reeks scooter revisie

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire