mercredi 22 juillet 2015

zip type 3 25 AFVOEREN

Hoi ik heb een zip gekocht type 3 25 , het opvoeren is verboden maar dat wil ik niet ik wil hem afvoeren ! Dus NIET opvoeren

Hij loopt ongeveer 65

80cc cilinder
12.5 met sproeier 88
Er zit een maloss vario in
Sp3 geen prop
Geen membraanplaatje
Geen varioring
Rollers zit 8gram in

Ik wil hem dus 30 km per uur laten lopen max 35 ik vind het te hard en gevaarlijk en heb ook geen zin in de bekeuringen vandaag de dag.

Ik heb een varioring erop gezet (extra dik volgens de scooter zaak)
Ik heb de 25cc cilinder erop gezet

Sp3 moet blijven gezien ik geen andere uitlaat heb en niet al te veel geld te besteden heb

De varioring laat ik ook zitten omdat ik geen andere varioteur heb
Wat adviseren jullie mij?

Ik zat te denken om een membraanplaatje te maken

En sproeier maat te veranderen maar ik zou niet weten wat orginele maat is

En een prop in de sp3 te maken


zip type 3 25 AFVOEREN

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire