jeudi 23 juillet 2015

Onstekings probleem

Ik heb een PGO PMX die er op weg naar mijn werk mee stopte. Tijdens het proberen te starten kwamen er "knallen" uit de uitlaat.
Helaas mijn PMX niet meer aan de praat gekregen.
Bougie er thuis uitgehaald, deze was mooi beige van kleur en niet vet ofzo.
Dop erop gezet en tegen het frame gehouden.
GEEN vonk te zien.
Nieuwe bobine gekocht.......geen vonk.
Nieuwe bougie......geen vonk.
Dieper gaan graven in bet blokje, en uitgevonden dat ik een gebroken zuigerveer in mijn airsal 70cc had zitten.
De oude 49cc maar weer teruggezet.
Starten.........niks
Bougie eruit en tegen het frame.......niks
Andere cdi.......niks
Andere bougiekabel.......niks
Via internet andere ontsteking besteld. Eerst effe wachten tot ie binnen is.
Maar wat kan het nog anders zijn?
Ik word er een beetje moedeloos van :kots:
Ik heb gehoord om een extra massa kabel tussen blok en frame te trekken, maar of dat helpt ???


Onstekings probleem

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire