jeudi 30 juillet 2015

TZR Start soms slecht

Hallo,

Ik heb een TZR en soms start hij slecht.

Het kan dagen goed gaan en dan ineens wil hij niet starten..
aanduwen lukt dan wel, of beetje remmenreiniger bij luchtfilter ( weet dat duit niet echt goed is)
Accu spanning is goed.

Als ik hem na het aanduwen uitzet start hij weer achter elkaar.

Het lijkt mij in de benzine/carburateur te zitten? maar wat ik gek vind is dat het dan wel, en dan weer niet is.
en waarom gaat hij wel aan met een zetje of met wat remmenreiniger in luchtfilter.

en vervolgens kan ik hem 20 x aan en uit zetten en doet hij het prima.

Ik zou denken dat als hij te weinig benzine krijgt dat dit probleem niet af en toe tevoorschijn komt... maar vaker

Hoor graag wat jullie ervaring is.:confused:


TZR Start soms slecht

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire