jeudi 30 juillet 2015

Runner RST wil niet meer starten na revisie

Hallo beste scooter-freaks leden,

Ik kan jullie hulp heel goed gebruiken.

Ik heb een x aantal maanden geleden een gilera runner RST uit 2006 gekocht
en die had last van valse lucht tussen de carterhelften. Dus blok gesplitst, nieuwe lagers
nieuwe krukas en nieuwe keerringen gekocht, en het hele zooitje vervangen.

Er zit gewoon een standaard 50cc op, en voor de rest is hij ontgrenst. Sproeiermaat 68.
Luchtschroef 1,5 slag open.

Nu zit alles weer in elkaar en verwachtte dus een goed startende scooter.. Niet dus.
Ik zal even met jullie doornemen wat ik al gedaan heb.

1. Bougie gecheckt, vonk krijgt ie.
2. Carburateur/ vlotter gecheckt en schoongemaakt, was het probleem ook niet.
3. Benzine krijgt 'ie ook want de bougie word nattig na een aantal keren kicken.
4. Keerringen zitten er nog goed in, zijn er niet uitgelopen.
5. Compressie is ook goed
6. Luchtfilter eraf en hand op luchtinlaat dan zuigt hij aan mijn hand.
7. Zekeringen goed
8. Massakabel goed

Wat kan er in vredesnaam nog mis mee zijn?! Ik snap er echt helemaal niks meer van.

Wie o wie heeft er nog ideeën wat het zou kunnen zijn.. Ik ben jullie bij voorbaat erg dankbaar!

Groetjes!


Runner RST wil niet meer starten na revisie

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire