jeudi 23 juillet 2015

Roze top met sito plus?

Ik rijd nu al een tijd op mijn aerox met roze top 19mm carburateur en yasuni r. De snelheid en alles bevalt me prima maar ben bang dat dit toch vrij snel slijt en daarbij is het ook erg opvallend voor de politie (gebruik als straatscooter). Nu wil ik er eigenlijk wat meer op gaan rijden maar het lijkt me niet echt slim om met deze setup veel kilometers te maken. Ik was aan het denken om een sito plus erop te zetten en dan af te laten stellen (heb nog een liggen) maar zou dit een beetje lopen? Ik snap dat het zal inhouden maar het moet wel lekker rijden. Anders wordt het toch een 50cc met yasuni r OF dr70 met sito plus. Of kan de roze top het wel aan om veel kilometers te maken als je gewoon beheerst rijdt..?

Wat zouden jullie doen?


Roze top met sito plus?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire