jeudi 30 juillet 2015

Onsteking alweer stuk(?) aerox

Onsteking alweer stuk(?) aerox

Ik heb mijn blok gereviseerd.

Elektra is alles nieuw.
bougiedop
bougie
bobine
cdi
onsteking

Eigenlijk alles wat nodig is voor een vonk is nieuw.


Na de revisie liep de scooter goed. Laag toerig niet, welicht trekveren of een slechte vonk.midden en hoog toerig lopt die echt geweldig! Bougie heeft mooie kleur.

Na een stukje te hebben gereden en de scooter uit en na 2 min weer aangezet viel die spontaan uit. Opeens geen vonk meer.

De onstekingsspoel gaf geen waardes met multimeter. Dus die heb ik vervangen met een nieuwe.

Ding liep weer en reed weer heel goed. Behalve laag toerig. Maar ook nu viel die vanzelf uit alleen regelmatiger. Bij stoplicht/stilstand.

en nu 1 dag later geen vonk meer met de nieuwe onsteking.


Echt bizar, hoe kan de onsteking nou kapot gaan.. en zo vaak?

Of is er hier iets anders aan de hand.


Ik heb altijd pech met die aerox... alles nieuw erop en nog gekut. wordt er gek van.. vooral mijn portemonee kan het niet meer aan :( haha xD


Onsteking alweer stuk(?) aerox

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire