lundi 20 juillet 2015

Vespa Sprint contactslot

Hey!

Een maat van mij heeft mijn contactslot perongeluk gesloopt van mijn splinternieuwe Vespa Sprint. Hij heeft naar links gedraaid en het contactslot schoot uit zijn mechanisme en draait nu door. Ik kan de scooter wel op stuurslot zetten, starten en uitzetten, maar zo werkt het niet. Ik wil het weer gemaakt hebben.

Nu heb ik met mijn dealer afgesproken dat het contactslot vergoed wordt door Vespa zelf, maar de uren niet. Hij heeft mij verteld dat dit 2 uur kan duren (69 euro per uur). Zelf geloof ik dus niet dat dit zo lang kan duren aangezien ik het zelf bij mijn Fly in een kwartier had gerepareerd een tijdje terug. Klopt het dat het 2 uur duurt?

Als ik het contactslot zelf wil vervangen, moeten er dan veel kappen af? Alleen het beenschild of ook de stuurkappen etc?

Mvg,

Alex


Vespa Sprint contactslot

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire