dimanche 19 juillet 2015

fosti retro met problemen

Hallo forum leden

Ik weet die chinezen zijn niet je van het maar als ze lopen zijn het fijne scootertjes.
Maar nu het probleem het gaat dus over een gy6 blok van chinese makelij en die heeft het nadat ik hem opgeknapt heb prima gedaan tot vorige week ,dochter komt huis van de stad zet hem voor de deur uit en vrijwel direct wil ze weer starten en niks meer .
Ik dat ding gaan checken Geen vonk op de bougie alles vervangen bougie bougiekabel cdi stekkers gecheckt enz enz .
na 2 dagen zoeken ik naar de scooterdealer om mijn vermoeden van een kapotte ontsteking te bevestigen .
Dus ik een andere ontsteking eronder en voila hij doet het weer .
Alleen sinds de andere ontsteking loopt hij niet meer lekker .
Gisteren ik met mijn vrouw op dat ding naar de stad na 1 km moesten we wachten voor het stoplicht en helaas stopt hij ermee (Balen)
Terug naar huis dus .
Vandaag weer aan de slag met dat ding ,weer geen vonk op een splinternieuwe bougie ,na wat te hebben nagedacht kontaktslot vervangen en hoppa we hadden weer een vonk maar wel nogal zwak maar hij starte koud .
Ik ff rijden en wat gaat dat ding stotteren zeg dus maar weer gauw richting huis en verder met puzzelen en dood ergeren hoe het toch kan dat hij koud in 1 keer start dan ff loopt uitvalt en vervolgens bijna niet meer of helemaal niet meer aan te krijgen is tot hij weer koud is.
ik heb werkelijk alles al gedaan maar niks helpt .
Kom alsjeblieft met goeie ideeen heb alle standaard dingen al gedaan of vervangen en ook de niet standaard dingen zoals kontaktslot en ontsteking.

gr john


fosti retro met problemen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire