jeudi 23 juillet 2015

voorvork stuurt stroef

Hallo,


Ik heb een speedfight 2 met de monovoorvork.
nu stuurde die in het begin al niet makkelijk. Toen was de voorvork helemaal verroest en moest ik die dus vervangen samen met de arm van de voorvork. Ook de lagers heb ik vervangen, maar er zat op de lagers een soort dop die kapot is maar ik weet niet hoe die heet. Ik heb er een compleet nieuw lagersetje op gedaan

Nu stuurt die dus heel erg moeilijk in het begin kon ik niet rechtuit rijden en dat is al paar weken geleden ook andere hebben hetzelfde probleem als ze voor het eerst op me scooter rijden. Nu wil ik dat oplossen maar ik heb geen idee waardoor het komt. Kan het zo zijn dat lagers kapot zijn of iets anders? Het probleem is namelijk dat je het stuur niet recht kan houden maar hem altijd beweegt door de stroefheid.

Alvast bedankt!


voorvork stuurt stroef

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire