mercredi 22 juillet 2015

Vivacity afstel probleempje....

Goede avond heren,

Ik heb een vivacity die heeft altijd goed gereden..
Zelfs met z'n 2en op de scooter ging die met mooi weer
voorbij de 80 op de teller.

Maar nu aantal maanden later en niets veranderd in de tussentijd,is die z'n power een beetje kwijt geraakt!

Hij trekt wel maar niet zo hard als die hoort te trekken!
80 op de teller haalt ie bij lange na niet meer. Hij red net de 65 70 met moeite!

Ik heb het 1 en ander schoongemaakt zoals het luchtfilter en de carbrateur maar dat heeft niet mogen helpen helaas hoe ik hem ook afstel hij komt niet aan ze vermogen!

Heb nieuwe pakking tussen de uitlaat en tussen de carbrateur gezet en V-snaar vervangen.

Mijn set up...
Vivacity ontgrenst
Sito plus ontgrenst
8grams rolletjes
Zilvere trekveertjed
Rode drukveer(die zat er in toen ik hem overnam)

Wie weet wat het kan zijn dat ie niet op zn max. vermogen wilt rijden? Ik weet het niet meer hoor!
Gr Erik


Vivacity afstel probleempje....

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire