jeudi 23 juillet 2015

Hoe is de morse code begrenzer?(ervaringen)

Ik zit is te kijken tussen begrenzers wat voor mij het beste is. Het liefste wilde ik een euro begrenzer (lkkr goedkoop) of een pinasco met afstandbediening(makkelijk maar duur).

Maargoed, de eurobegrenzer moet je zo plaatsen dat je er goed bij kan en ik denk dan, als ik er bij kan dan kan oom agent er ook bij en de agenten in 010 zijn natuurlijk iets meer snugger dan een agent in Schubbekutteveen dus dat wordt em niet.

Begrenzer met afstandbediening is na de de boete, afvoer kosten en keuringkosten gewoon te duur voor me dus daar tussenin zit de morse code begrenzer, niet te zien en gemiddelde prijs.

Maar ik kan er vrij weinig over vinden omdat de meeste een euro of afstandbediening begrenzer hebben.


Hoe is de morse code begrenzer?(ervaringen)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire