mercredi 22 juillet 2015

scooter meer waard maken/beter verkopen

Hallo

Ik word bijna 18 en ben van plan om aan mijn autorijbewijs te gaan beginnen. Nu wil ik me scooter verkopen en dat geld gebruiken voor mijn rijbewijs en daarna een goedkoop tomosje kopen of zoiets.

Maar nu zit ik er aan te denken hoe kan ik mijn scooter meer waard maken? Ik vind het namelijk leuk om er nog het een en ander aan te doen en dan nog wel ongeveer 800 voor terug te krijgen. Het maakt dan niet uit of de onderdelen zelf wat meer kosten als de uiteindelijke waarde stijging

Ik heb een speedfight 2 met een yasuni z, bcd blacklight en een kiesler underseat. Alles functioneert prima. Km stand is 9000

Nu vraag ik me dus af hoe ik de waarde kan verhogen
Ik dacht zelf door de tnt edge kappen er bijvoorbeeld op te doen. Heb nu de silversport en die zijn erg beschadigd.
Of misschien een 17.5mm carburateur erin?
Iemand tips?

Alvast bedankt!


scooter meer waard maken/beter verkopen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire