mardi 21 juillet 2015

aprilia sr niet harder dan 30km..

hallo scooter freaks leden

Hier eerst mijn setup :
roze top performance 70 cc watergekoeld (nieuw gekocht samen met nieuwe bougie)
17,5 mm carburateur met sproeier 98
race koppeling met rooie trekveren malossi
rooie druk veer malossi
power one race krukas
5,5 gr rollen
uitlaat : Giannelli Reverse

ik heb sinds kort een aprilia sr wat voor mij nieuw is (Peugeot gewend dus totaal anders voor mij) ik zit met het volgende probleem als hij koud is en geef vol gas dan rijd hij goed (ik weet dat het niet goed is maar is puur voor testen) en snel naar de top 90 km als ik tussen de 5 a 10 min rij en draai me om op terugweg naar huis dan trekt hij heel moeilijk op en komt bijna niet vooruit en blijft hangen op 35 a 40 km ik dacht eerst een luchtprobleem maar dat is niet het geval en heb veel sproeiers geprobeerd en afstellen maar niks werkt wie o wie kan me a.u.b. helpen met dit probleem aangezien mijn vervoer belangrijk is
b.v.b. dank
m.v.g. a bakker


aprilia sr niet harder dan 30km..

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire