mercredi 29 juillet 2015

booster spirit (oud model) enkele vraagjes

beste,

ik heb enkele vraagjes, ik had hier thuis nog een booster spirit (oud model) staan die ik enkele jaren geleden gekocht heb om op te knappen ik wil hier nu mee starten en heb al een nieuwe kabelboom geïnstalleerd maar ik heb nog 1 fiche over zie foto, heeft iemand een idee wat hierop aangesloten moet worden? bij de oude kabelboom was deze ook nergens aangesloten.

dan het volgende vraagje op deze booster stond geen oliebakje en werd er gewoon 2 takt gebruikt in de nafttank ik wil dit graag terug origineel met oliebakje maar ik weet niet op welke nippel ik het oliedarmpje moet aasluiten? het rode darmpje dat is aangesloten op de carbu komt van de naftank ik neem aan dat dit juist is? aan de nafttank onderaan zijn er 2 darmpjes enkel het bovenste is aangesloten op de carbu moet het andere niet aangesloten worden? voor wat zijn al de andere nippels nog op de carbu?

en nog een laatste vraagje is het normaal dat er een kabel van de ontsteking aangesloten is op het chassis?

Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg fiche.jpg‎ (48,8 KB)
Bestandstype: jpg carbu.jpg‎ (64,2 KB)
Bestandstype: jpg nafttank.jpg‎ (48,6 KB)
Bestandstype: jpg ontsteking.jpg‎ (76,0 KB)


booster spirit (oud model) enkele vraagjes

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire